Polityka
prywatności
- Klient pobierając aplikację z
portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na
poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć
aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych
w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem
Klienta do usług w Banku.
- Aplikacja na urządzeniu
mobilnym:
a) komunikuje się z systemem Banku, w
którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b) uzyskuje dostęp do następujących
uprawnień na urządzeniu mobilnym:
-
pamięci,
-
komunikacji
sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
-
informacji o
lokalizacji,
-
aparatu
fotograficznego,
-
danych
kontaktów.
- Aplikacja na urządzeniu
mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić
osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie
przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani
danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą
świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim
przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu
ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia
Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na
niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją
usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo
zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki
Prywatności na stronie www.